tisdag 11 juni 2013

Åh stackars små raringar!

Båda var oroliga igår kväll.  Jag trodde att det berodde på att jag försökte lura i dem välling, men det visade sig imorse att de båda hade feber. Milo är mer påverkad än Max och har öven snuva och lite hosta. Han somnade sittandes vid 18-tiden. Max orkade tjuras och har nyss somnat. Jag vet inte om det är bra eller dåligt att de är sjuka samtidigt, lite både och.  Det ska bli intressant att se om det kommer att fortsätta så.
Milo vrider och vänder sig hela tiden så snart tar jag nog över honom i vår säng för att han inte ska väcka brorsan. Leif jobbar eftermiddag/natt så jag lär ha tre små grabbar i sängen framåt morgonsidan och lite sned rygg själv. Men det är det värt. Det lönar sig knappast att försöka sig på att stjäla lite datatid eller så . Hur klarade man sig utan smartphone förr i tiden? :-D

Inga kommentarer: