lördag 1 juni 2013

Kalas...

som vanligt var det strålande väder när vi firade familjens två största grabbar. Albin som fyllde 13 den 21 maj och Wille som blir 4 år på tisdag =). Eftersom Albin och Ebba är bortresta nu och inte kommer hem förrän på torsdag eftermiddag så firade vi Wille fullt ut, dvs han fick även våra presenter. De har jag ju skrivit ner redan men från övriga gäster fick han Crocs med Batmanmotiv, kritor, block, gatkritor, såpbubblor i massor (går alltid åt, jag är skitdålig på att blanda egna), 2 par shorts varav ett par är badshorts, 2 linnen, Captain America dräkt + captain america sköld, radiostyrd bil med lampor och "snurrande" framhjul (jättecool faktiskt, underhöll 2 trötta småbrorsor en kvart extra i afton), lite bilar, en form av bilbana (vet dock inte riktigt hur den är, har inte byggt ihop den) jamen typ så, har säkert glömt ngt.

Albin fick pengar, pengar och pengar så idag har han beställt en sprillans ny dator (en stationär ordentlig speldator) + en skärm till förstås. Han var en gång en tät grabb ha ha. Tangentbord och mus får han låna av oss. Han ska klippa gräs åt grannen ett par veckor framåt och på så vis tjäna ihop lite extra - bra initiativ av grannfrun tycker jag =), så då får han ihop till en egen datamus + ett eget bättre tangentbord senare. Sedan vet vi för alltid vad han vill ha i present och julklapp - diverse uppgraderingar, smidigt för oss.

På tal om jul så här mitt i sommarens begynnelse så är det dags att börja skuffa undan en slant varje månad till alla dessa julklappar och tätt därpå är det ju 2 små pojkar som ska fira ettårsdag=).  Men nu är det sommar och på måndag ska jag äntligen äntligen klippa mig =) Jag har inte klippt mig sedan den 29:e november så det är då fasen på tiden.

2 kommentarer:

angelica sa...

Hej, tack för din kommentar:) stapelboxarna är av märket Djeco, helt underbara♥ Kram Angelica

Johanna sa...

Tack Angelica! De ser sååå fina ut!