söndag 2 juni 2013

Taggad

igen. På träning alltså =). har idag både gått en dryg 3,3 kilometers promenad på typ 35 minuter och senare gått 5 minuter och kört intervall i 24 minuter, sista biten gick jag och när jag inte orkade springa längre gick jag tills jag hämtat andan ;). Totalt 3,7km tog jag mig på 29 minuter. Inte snabbt alls det vet jag men jag är sååå stolt över mig själv. Totalt har jag alltså flyttat arslet 7 km idag. Önskar bara att jag kunde få det till en rutin ngn gång. Jag har ju sådan flyt att jag inte gått upp sedan sist, men inte heller ner och det är ju neråt jag vill - lite till i alla fall. Nu blir det runkeeper varje gång för jag har satt som mål att jag ska ta mig 5 mil på en månad. Hoppas att det är snålt tilltaget så jag klarar det med råge men man vet aldrig. Fixar jag det lätt så blir det ett svårare mål nästa månad.

Inga kommentarer: