måndag 3 juni 2013

Pyssel...

när jag skulle lägga Max och Milo för deras förmiddagslur var de inte riktigt nöjda. Vi har haft deras sängar bredvid varandra men då är det snudd på omöjligt att vagga och ha kontakt med dem båda samtidigt. Då började jag prova lite olika varianter och flytta runt dem i sängarna och de blev alldeles tossiga och somnade till slut ha ha. Vi har en byrå i deras rum, men den är för bred för att rymmas mellan deras sängar och vi har ingen annan vägg över så jag ska tömma den under dagen och min tanke är att vi ska bära ned den i hallen nere och förvara säsongskläder där i. Hoppas bara L går med på det för han är lite kinkigare än jag. det vore super för då slipper man rota igenom hela garaget när det börjar bli kallt och de slipper ha så fullt i mösslådorna för jag har inte ens kommit mig för att rensa ut vinterhandskar, fleecetröjor och tjocksockar, just för att det är så bökigt. Nu blir det bara att tvätta, torka och lägga i byrån. Lättare att få en överblick över vad som finns blir det ju också. Och plats för en bordslampa i den mörka hallen. Bara + med det hela=)

Inga kommentarer: