torsdag 25 juli 2013

Men

Sömnbristen är nog känsloförstärkande för när jag är glad är jag extra glad:-). Vilket underbart väder vi har haft idag. Vi bosatte oss ute och drog ut halva bohaget. Måste städa på gården sedan när Wille lagt sig. Ebba har en sovkompis idag.  De ska sova i tält och kunde ju inte haft mer tur med vädret. Fick en ny bikini av L idag, han har rätt bra smak faktiskt.  Tyvärr fanns det inte rätt storlek på byxan men den funkar så länge jag inte ska bada i den för då blir det nog lite väl avklätt.  Men i slutet på säsongen är det väl så och den var på rea så jag får väl kasta den nästa år då om jag blivit smalare;-).

Själv ska jag sätta upp de sista fotona på veckoplaneraren och hoppas att bokstäverna kommer imorgon annars får jag ringa och efterlysa dem tror jag.

Inga kommentarer: