lördag 14 september 2013

Klurar..

på om inte det vore en bra idé att bygga ngn sorts sittbänk med förvaring i köket nu när det blev som tomt där=). Då kan man ju även fälla upp ett extrabord om man är många. Finns mycket fina varianter om man googlar och jag tror faktiskt att gubben är med. synd bara att han byter skiftlag till veckan så att han bara är ledig må & ti, sedan jobbar han precis samma som nu. Suck! Fast det är inget att göra åt.

Jag tror det blir bra och så ryms det massor med grejer under locken. Ni får väl se bilder under arbetets gång när vi får tid att börja. Kliar redan i fingrarna efter att få piffa med kuddar och visst skulle det bli grymt snyggt med grå fårskinn el.dyl....hå hå jaja jag är visst ett hopplöst fall. Men då man har ett litet gammalt hus så är förvaring ngt man aldrig kan få för mycket av och allt är i konstiga mått så platsbyggt är det bästa. Undrar om jag kan övertala gubben om att vi måste köpa en massa fina gerberaformar sedan när det finns plats ha ha

För övrigt kanske jag skulle få tummen ur och plocka ner de vita panellängderna nu då. De kommer dels att vara i vägen och dessutom är det en fläck på den ena som stör mig när jag lagar mat men jag tar ändå aldrig ner dem för tvätt ;)

Inga kommentarer: