onsdag 23 oktober 2013

Julklappar...

Nu är vi klara med de 3 minstas julklappar. Ebba och Albin har en sak var kvar, varsin dyyyr sak. Ja och eventuellt en till pyjamas till Ebba då. Det känns riktigt skönt. Jag vet inte om det är speciellt givande att rada upp allt här, det kommer väl bilder från julafton så småningom menar jag =). jag tycker ändå att vi (jag) har lyckats bra i år. Mycket är handlat med kampanjkoder och så vidare. det känns som att Wille får mååånga paket men prismässigt är de jämbördiga de tre stora, Milo och max är ju inte alls brydda så där är det inte rättvist. Men de fyller ju år i januari också och då känns det bra att kanske inte vara helt bankrutt då, när det ska bakas och dekoreras och fixas =) Vi har skurit ner rejält i släkten också så nu köper vi inte alls till lika många vuxna och det är ju en viss ekonomisk lättnad. frågan är bara vad sjutton jag ska hitta på till Leif, om någon sitter inne med något bra julklappstips till maken så dela gärna med er till mig. En onödig sak blev det till Wille och det är denna....

Det är en mjuk leksak som har nattlampsfunktion =) helt bedårande till en tuff spidermankille som är mjuk, mörkrädd och liten inuti =). Har jag skrivit att jag har fyndat en spidermanresväska till honom också med 40% rabatt för nu har vi äntligen bokat vår utlandssemester. Sista maj drar vi hela stora familjen annorlunda till Turkiet =) Längtar redan =)

Inga kommentarer: