måndag 21 oktober 2013

Kunde inte låta bli

Att shoppa. Ett set var tyvärr slut redan vid 8.30 imorse på nätet.  Vansinnigt egentligen men jag är ju lika galen. Bilder kan ni få ikväll när jag sitter vid datorn. Jag älskar verkligen polarn o pyrets barnkläder.

Jag tog in Willes urvuxna kläder idag och gick igenom dem och jag började nästan lipa ha ha. Helt galet vad fort tiden går.  Jag kunde se honom framför mig i vissa av plaggen som varit favoriter. Bland annat så var det 4 jättefina pop pyjamasar i högen, jeanschinos, flera par meandi velourbyxor osv...inte så många sockar som jag trodde men jag beställde 4 par från pop imorse så det blir nog bra. Småbarn har ju inte fotsvett precis så när man byter till dem så är det ju oftast för att matcha eller om de spillt på dem. Ja det händer att små barn får mat på sockarna:-)

Och jippi hurra idag blir vi med sovrumstv. Om vi hinner få den på plats vet jag inte men om inte annat får vi dit den imorgon :-D

Inga kommentarer: