söndag 26 januari 2014

Vad var det nu igen

Alltsomoftast har jag något särskilt jag vill berätta och när jag väl hamnar här och ska skriva kan jag inte komma ihåg vad det var:-(. 

Jag har varit på bio med Wille idag. Bamse och tjuvstaden såg vi. Rätt bra faktiskt. Den här Wille han är speciell. Det har jag vetat rätt länge. Han är så himla lyhörd och känslig. Förmodligen blir han en fantastisk pappa och man till någon i framtiden. Just nu har han mycket funderingar om döden. I hans närhet har en hund och en kanin nyligen dött och hans farfar har blivit påkörd av en bil under sin morgonpromenad. Idag sa han : Om min faffe blir påkörd av en bil igen så blir han död mamma.

Det är även mycket frågor vid läggdags. Om var Hugo (hunden) och Harry (kaninen) är? Och om de får träffas igen och om jag ska dö och han själv? Inte enkelt att svara alltid men jag gör mitt bästa och jag vet att även detta är en fas i utvecklingen.

Nu har jag helt plötsligt skrivit en massa om än inte det som var tänkt ha ha. Nu ska jag försöka sova. Imorgon jobbar maken och det kommer en stoor leverans från Ica maxi med mat och blöjor för två veckor. Givetvis behövs det kompletteras med färskvaror men annars ska vi klara oss i 2 veckor. Sedan ska jag planera 2 veckor till. Och 2 till osv. för jag tror verkligen att man sparar massor med tid och en hel del pengar på planering. Höres.

Inga kommentarer: