torsdag 27 februari 2014

Ego...

Shit vad jag har öst pengar över mig själv. Jag har köpt träningsskor för 1300 jäkla spänn. Men samtidigt är det värt för tanken är ju att jag ska komma igång med att springa igen. Det är ju onödigt att göra det i fel skor och riskera skador. Någon långdistans löpare tänkte jag inte bli. Mer varva promenaderna med lite jogg efter ork och humör. Visionen är att efter en stressig dag kunba snöra på sig skorna och springa av sig lite frustration under 20-30 minuter. Jag brukade må bra av det förut iallafall.

Jag har beställt lite presenter till Ebba, en keps till Wille, superfina pyjamasar m. t-shirt & pyjamasbyxa och lite mer våriga färgglada byxor till M & M och det slank med en del till mig då också. 2 par shorts, 1 kjol, 2 par leggings, en lång tröja/klänning och en ny svart kofta (det var hål i min förra). Skulle bara behöva ett par vårskor och en vårjacka nu också. Jag kan ju inte nöta på löpardojjorna jämt. Sprang lite lite igår, gick en pw idag och imorgon blir det lite löpning igen. Jag går först, springer en låt, går en osv. Öka låååångsamt för att ge muskler och leder en chans. Tips från coachen.

Har hittat skitsnygga skor men visar bild när jag sitter vid datorn istället.  Det funkar inget vidare via mobilen. Nattinatti.

Inga kommentarer: