måndag 24 februari 2014

Rensat

i både Albins och Ebbas garderob har jag gjort idag. Jag har bett dem göra det själva men det händer ju inget. Samma sak när de har klädberg i sina rum som jag tjatar på dem att göra något åt. Antingen slänger de allt i tvätten, alt. i garderoben eller så gör jag det. Fast jag vecklar ju ut tröjorna och ser om de är fläckiga eller om de luktar sunkigt. Nåväl, just nu har jag överblick så jag vet vad som behövs och inte =). Boxers, t-shirts, shorts och en munkjacka kanske till A. Trosor, strumpor, shorts, t-shirts och linnen till E.

 Ska klicka hem lite från HM men det är liksom inte min starka sida att shoppa lagom, för man hittar ju alltid sådant som skulle bli jättesnyggt till något annat man lagt i varukorgen så det vill gärna bli flera tusen. Men Ebba fyller ju år om en månad så en del sådant där extra man ser kan hon ju få i present iofs men det finns även lite andra saker hon vill ha så kanske inte bara mjuka paket då. Albin har förresten avancerat till herravdelningen nu =). Båda två är dock smala som störar så det är inte helt lätt med byxor o.dyl. Skönt med ordning och reda i garderoberna i alla fall, så länge det varar hi hi.

Inga kommentarer: