tisdag 4 mars 2014

Sportlovet

är redan inne på andra dagen och vi har inte sportat ett enda dugg;). Gårdagens träning fallerade då L & Ebba åkte och storhandlade istället. Jag är sjukt nöjd över den extra förvaring denplatsbyggda sittbänken har gett under locket. Typ 3 storpack blöjor, 8 paket välling, hushållsrullar och toarullar samsas häri. I den kortare vinkeln av bänken förvaras regnkläder...

jag har även roat mig med att tvätta. Jag var som nöjd igår kväll när tvättkorgen var tom. Imorse blev den raskt full igen när Milos blöja hade läckt i sängen och Max hostade upp välling i vår säng. Hå hå ja ja då fick jag det gjort och jag måste köra en tvättladdning imorgon också...

 
Jag har rensat bland Willes och tvillingarnas sängkläder. W har 2 mumin bäddset och 2 ikea bäddset som jag har lagt för sig och som jag så gärna skulle vilja hitta en uppsättning till av. Då kan tvillingarna använda de när de ska byta till storkillesängar. Om jag letar redan nu på Tradera o.dyl så kanske jag hinner lyckas innan dess. IKEA bäddseten säljs fortfarande så de ska min mamma få köpa om hon ska dit före mig. M & M har nu 3 uppsättningar med sängkläder till sina sängar, liiite liiite sugen är jag på att köpa sängkläder som matchar spjälskydden. Men vi får se hur det blir.
 
Vi hade lekbesök av barnens kusin Alice och min svägerska på em. och svisch var det kväll. Vi har tryckt semla till efterrätt och imorgon måste jag ge mig ut och lufsa på vägarna igen =).
 
 


Inga kommentarer: