fredag 20 juni 2014

Det var ju för väl

att vi inte var snabba med att beställa sängar till grabbarna för nu är det något tjall med diskmaskinen också=(. Den låter väldigt skumt och irriterande heeela tiden. Det blir iofs rent, men jag törs inte fylla upp den något mer för det finns inget värre än att diska upp allt från en full diskmaskin om den inte visar sig vara på humör något mer. Nu är det helg också, så det blir väl ingen åtgärd what so ever förrän till veckan. Det sura är att den inte ens är 1,5 år gammal så först ringer vi väl och klagar hos företaget som bara har 1 års garanti. Annars måste det väl felsökas och beroende på felet så får vi väl ta ställning till om vi lagar eller byter ut. Fy fasen så trist.

Midsommarvädret var växlande och kallt, huvva, som vanligt, maten var god och efterrätten likaså. jag hoppas vädret vänder snart så vi får lite sommar...

Igår fick jag startdatum för pojkarnas inskolning. 6 augusti. Ångest och förväntan samtidigt. Till veckan ska jag få tummen ur och besöka min nya arbetsplats. Vill ju se hur lokalerna ser ut nu och höra hur barngruppen ser ut till hösten och vem blir min andra kollega? Spännande!

Inga kommentarer: