måndag 23 juni 2014

Förberedelser...

inför kommande jobb och inskolning och förskolestart. Beställde lite kläder på Babyshops rea. Nytt regnställ till W som vuxit ur sitt gamla. Ett par ullvantar till honom att ha i regnvantarna samt ullvantar och regnvantar till bröderna bus. De har redan galonkläder som väntar på dem =)


Jag har även beställt en almanacka till mig själv. Gillar verkligen de från personlig almanacka då man kan lägga till lite egna saker. Jag valde en extra nedre kolumn för förskoletider, en för middagar och vanlig randig att skriva kom ihåg saker för varje vecka.

så här snygg blir den. Jag känner att jag behöver en vanlig hederlig kalender där jag får överblick över mina och Leifs arbetstider, träningar, skol- & förskoletider. Allt som kan underlätta roddandet av vardagen=). Nu behöver jag bara ett armbandsur också. Då slipper man ta upp och kolla mobilen för att se tiden. Imorgon ska jag förresten på mitt nya jobb och äta mellis och träffa några barn i alla fall och prata lite om framtiden. För första gången kan jag nog säga att jag längtar lite till att börja jobba=).


Inga kommentarer: