måndag 11 augusti 2014

Det känns skönt...

att så smått ha kommit igång med träningen igen=). Jag har insett att jag inte har den tid jag skulle vilja, MEN den tid jag lyckas ta mig gör att jag mår bättre. Både fysiskt och psykiskt. OCH hur kul är det när t.om trosresåren spänner? Inte mycket. Det är så typiskt mig att gå all in när det blir ledigt, sol, varmt, glass i massor, läsk i onödan, snacks och mer vin än vad som är brukligt resten av året.

Nu har kläderna så smått börjat strama lite mindre, snart är jag tillbaka där jag var före sommaren och där har jag tänkt stanna nu. Till min hjälp har jag nu även ett gång/löpband i garaget. Jag sprang en runda där nu när jag nattat de små, Ebba vaktade här uppe och hade mig 1/2 minut bort typ, om ens det. Perfekt nu när L jobbar eftemiddag, eller när han har jour t.ex Och i ösregn och blåst och i vinter=)

Inga kommentarer: