torsdag 30 oktober 2014

Farsdag...

När jag fyllde år fick jag en Samsung galaxy S5 av Leif. När han fyllde år - före mig) fick han lotter, gofika och sin älsklingsrätt. Ändå kändes det som att jag låg i lä ha ha. Han är verkligen världens generösaste man ;). Så nu när det blir farsdag har jag tagit i mer än vanligt. Han får en sådan här Tassimo Charmy kapselbryggare.
 
perfekt efter jobbet då man kanske bara är sugen på 1 kopp och inte vill dra igång bryggen och fylla upp termosen liksom, köpte till en kapselhållare och div, kaffe- och chokladkapslar, för jag tror att de större barnen kommer att uppskatta den också. Sedan gillar jag skarpt att man köpa kapslar i matvarubutiker och inte bara på nätet som med vår förra nespressomaskin som gjorde vidrigt kaffe=). Hoppas nu den hinner fram innan farsdag=)
 
 
 
 

Inga kommentarer: