torsdag 30 oktober 2014

VAB!

2 månader och en vecka tog det! Ganska bra ändå med tanke på att jag ändå har 3 förskolebarn;) Milo hade 39,4 i feber igår. Idag har jag inte ens tempat honom, gissar på att han ligger kring 37,8 kanske. Däremot är han sjukt snorig och har en hemsk hosta så fort han busar det allra minsta.
Alltså vabbar jag idag och imorgon, sedan har Leif semester i 2 veckor så då kan jag ju jobba på - förutom när jag ska till Ullared och shoppa förstås=) Synd bara att det var halloweenparty på jobbet idag. Hoppas de hade kul och att de fick en bra vikarie.

Jag har kommit över 2 begade tripp trapp stolar till twinsen för ungefär 500:- mindre än vad EN ny kostar. Iofs behöver de en skvätt färg, men jag tänker mig att vi ska slipa dem, spraymåla och sedan lacka. Det tror jag blir bra. och så får de dem, varsin sele - vilket de iofs kanske inte gillar) och varsin svart playtray när de fyller 2. Och kanske en leksak också=). men de har ju en relativt stor släkt så de blir nog bortskämda som vanligt...

På+ lördag ska L på bygghandlen så då hämtar han upp stolarna så kan jag börja slipa dem. Det är nog det tråkigaste jobbet. Jag älskar dock att de kan ha dem såååå himla länge. Vår nya matmöbel har också kommit men eftersom att det är hockey så blir den inte färdigmonterad idag. L ska ju ut och jobba natt....

men jag kanske återkommer redan i helgen med lite bilder=)



Inga kommentarer: