onsdag 31 december 2014

Hej Då 2014!!!

I år är första gången som L har eftermiddagsskift på nyårsafton. Vi har i alla fall ätit extra gott, dukat fint och skjutit smällare kl.18 ha ha. Mina föräldrar höll oss sällskap en stund tills tvillingarna gäspade käkarna ur led. Nu har även Wille somnat ha ha. L kommer hem vid 22.30 så vi får i alla fall skåla in 12-slaget. 2014 bjöd ju precis som alla andra år på både med och motgångar. Större delen av året var jag mammaledig, jag fick nytt jobb och i augusti började jag på min nya arbetsplats. jag trivs och logistiken går ihop även om vissa dagar innebär mer pusslande än andra. Om bara L fick skriva det där anställningskontraktet som vi drömmer om så skulle jag gå ner lite i arbetstid. 4 dagarsvecka vore ju ypperligt. Vi var också iväg hela familjen på vår första utlandsresa tillsammans. Trots att flygresan dit var jobbig med två 1,5 åringar fastspända i knät i 4 timmar så blev vi inte avskräckta. jag drömmer om en ny utlandsresa i januari/februari 2016. Nu är det bara timmar kvar av det nya året! Gott nytt år till er alla! Kram!

Inga kommentarer: