söndag 4 januari 2015

2 år!

Idag är det alltså Milo & Max födelsedag. TVÅ år redan! Fast jag blir ju typ chockad varje gång något av barnen blir ett år äldre ha ha ha. Vi hade kalaset på lokal istället för hemma eftersom vi ju inte har så jättemycket utrymme hemma hos oss. De kommer vi definitivt att fortsätta med. Det är ju bara Albin och Wille som vi brukar kunna fira utomhus. De fyller den 21 maj respektive 4 juni.

Jag gjorde mina första marsipan/sugarpaste tårtor igår kväll. Det blev lite sent för att jag hade missat att förbereda smörkrämen. De utstickare jag egentligen ville ha var slut men jag fick improvisera lite. De blev iallafall goda och övning ger ju färdighet. Jag har en vision om eb spidermantårta till W och en sminktårta till E bl.a.

De fick massor med fina presenter : kläder, dammsugare, alla möjliga fordon, 2 stoooora spidermangubbar, pulkor och böcker. De stora presenterna från oss visar jag imorgon. Det paketet har nämligen inte kommit än 😂😂 det låg i Umeå i fredags. Tur att de inte bryr sig. Här kommer lite bilder. Alla fina kläder visar jag senare, när de små somnat och jag plockat undan lite ska jag sätta mig och märka den högen. Himla kul med kläder. Tycker mamman.

Inga kommentarer: