söndag 29 mars 2015

Bilder...

Här ser ni lite av hur det ser ut nu i tv-rummet och hallen där nere. Jag vet inte hur jag ska göra med svamplampan. Den behöver längre sladd om den ska stå däruppe. Jag funderar på att köpa den större modellen av svamplampa istället. Och ha den på golvet bredvid hyllan. En röd som en riktig flugsvamp 😉.  Sedan ska jag beställa lite dörrar till de 4 nedre facken i alla fall. Men det får bli nästa månad för vi råkade visst köpa den där fina sängen och nya madrasser till oss. Så nu möblerar vi om och fixar hos Albin. Han ska få bäddsoffan. Så fort som möjligt enligt mig. Jag kan sova på madrassen på golvet ett par dagar det är lugnt. Sängen kommer ju snart😃.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ni har det så fint hemma hos er! Jag önskar att jag får tillbaka min inredningsglädje snart, den är som bortblåst sedan skiljsmässan.

Johanna sa...

Ida:Tack snälla! Jag hoppas att du hittar den glädjen snart igen. Kram till dig!