fredag 19 juni 2015

Nä, jäkla skitapp

det funkar fortfarande inte att lägga in bilder via bloggappen. Så störande. jag har påbörjat flera inlägg via mobilen men det är så trist när de inte går att publicera med bilder i. Max är iallafall opererad nu. han var seg hela tisdagen och natten till onsdagen. sov en stund på onsdag eftermiddag sedan har det varit full fart. Ha ha. helt galet, jag fattar inte hur det går ihop. han får fortfarande mjuk mat och så, men aptiiten är det inget fel på. Vi har trappat ner lite på smärtstillande men jag tror nog att han ska få lite om dagen t.om tisdag iallafall. 7-10 dagar står det i papperen. Skyndar mig att smälla upp lite bilder nu när jag sitter vid datorn ha ha. 





Bilderna är från när han flyttats från uppvaket till barnavdelningen. Han låg och kikade på apan och zebran i fönstret =). En helt annan röst har han fått, som han testar lite ha ha. och jag hör honom inte när han sover längre. Det tar nog ett tag att vänja sig, än så länge måste jag kolla till honom lite extra eftersom jag är van hans snarkningar. Den söta hunden fick han välja från en stor korg inne på operationssalen, en sovkompis. Jag trodde inte att jag skulle palla att vara med när han sövdes men jag fixade det faktiskt. Lilla gubben. Mycket tack vare den fina personalen på lasarettet. Jag kände mig så trygg hela vägen. Mkt information, de tittade till honom ofta på uppvaket, pratade med oss osv...Känns så bra att det är gjort =)

Inga kommentarer: