fredag 19 februari 2016

efter en dust med

magsjukan är vi alla pigga och alerta och har passerat alla tidsgränser med råge =). Synd bara att Leif jobbar imorgon ;(. Min efterlängtade tallrikshylla ska vi hämta imorgon, och ett fiiint helspetsfat från Mateus (och några tallrikar) finns och väntar på bilisten. 

vi bestämde när vi var sjuka att vi måste byta ut twinsens sängar. Det är inget vidare att ha en 3åring som bara kräks rakt ut i sin egen säng, bättre då att man själv kan krypa ner hos honom liksom. De har juniorsängar just nu som är 70*160, inte vidare bekvämt alls.Efter en massa velande, googlande, diskuterande och jämförande. Räknande och så för den delen så har jag bestämt mig för vad jag vill ha. Jag ska försöka smickra mig till en insats av Leif, han är ju typ den händigaste man jag känner och se om han kan slänga ihop två hussängar till grabbarna. 90 * 200 cm. Så en vuxen ryms ordentligt.



Instagram: @therustyhome



Instagram: @nataliesilden

Ja ni ser ju. Helt underbart fina varianter finns det =)

Inga kommentarer: