torsdag 11 februari 2016

Att det ska vara så svårt...

Att unna sig själv. En del saker har jag lättare för att köpa..givetvis mat och sen skor och kläder till barnen. Det är liksom inga problem. Köper oftast kläder till barnen utan större tvekan. Sedan är det ju också så att du får vad du betalar för när det gäller ytterplagg och skor. Så det blir ju tveklöst dyrt vid varje ny säsong.

Jag gillar också heminredning och att köpa delar till min Mateus porslins - samling. Att köpa kläder till mig själv däremot är svårt. Jag kan börja med att spana runt bland damkläderna men sedan hamnar jag ändå på barnavdelningen. Vareviga gång. Men jag skulle verkligen behöva köpa lite nytt. Och rensa bort lite hyllvärmare i min garderob. Men det är inte heller lika kul. Mycket roligare att fixa med barnens kläder. Nåväl jag har 2 erbjudanden jag borde utnyttja nu. Vi får se om jag lyckas hitta ngt till bara mig. 

Inga kommentarer: