torsdag 27 januari 2011

Mums...



det fick slinka med en sådan här t-shirt till Wille också när vi reklamerade den rosa fleecen. Tanken är dock att han ska få den i 2årspresent. Ebba har också slutligen bestämt sig för en likadan blå fleece som brorsorna dvs. inte en röd, det blir bra det =)

Annars laddar jag för Me & I party den 10 februari, hittade en del guldkorn. Tänker mig då också en del födelsedagspresenter till barnen t.ex. några av mina favoriter är:












alla bilder från meandi.se

Barnen behöver faktiskt uppdatera sina sommargarderober så det är tur de fyller år på rätt halvår då. Själv skulle jag vilja ha ett par svarta meandi knickers som jag kan såsa på i hela sommaren =)Vi får se vad jag shoppar när jag väl är där, man kan ju bli kär i något helt annat också...

Inga kommentarer: