torsdag 3 februari 2011

Mina syskon...

är fyra till antalet. Storebror Niklas 42 år , storasyster Maria 39 år den 9/2, Storebror Andreas snart 37 (12/2), sen kom jag och sist lillebror Alexander 26 år. Lillebror är alltså en liten sladdis fast det är klart han är ju betydligt större än mig =).

Vad ska man skriva om dem då? Nicke och Maria bor båda i södra Sverige. Niklas har en flickvän och 4 bonusbarn, Maria är gift och har två tonårssöner och en liten sladdis som heter Engla och är 3 år.

Andreas bor i villa här i Skelleftehamn med fästmö, bonusson och dotter. Alexander har en fästmö, bor just nu på Hedgatan i Skellefteå men är på husjakt och kommer kanske närmare oss snart =). Kanske kan jag hoppas på någon liten bebis också som faster kan få skämma bort....

Nicke och Maria träffar man ju alldeles för sällan det blir till jul och på somrarna som det förhoppningsvis stämmer så man kan träffas ett par dagar. Det gäller ju att de flesta är lediga samtidigt...

Jag kommer bara ihåg mysiga saker från barndomen som div. husvagnssemestrar, badstrandsbesök o.dyl och även om vi förmodligen retade gallfeber på varandra ibland så har vi en stark sammanhållning, stöttar och tar hand om varandra.

Inga kommentarer: