måndag 2 maj 2011

Feber...

från 38,5 i går så är jag nere på dryga 37,3 grader idag, i alla fall just nu på morgonen. Orken och aptiten är däremot minimal. Jag önskar att jag kunde sänka kraven på hur det ska se ut här hemma lite och låta bli att stöka på så mycket. Jag samlade ihop tvätten och startade en maskin i alla fall. Sedan har jag tänkt hänga tvätten ute. Egentligen skulle det behövas ett varv med dammsugaren, det dras ju in en del gräs här hemma - särskilt då W tycker det är så kul att klampa omkring med allas skor inne. Men ah, det får väl bli imorgon om jag orkar. Sneglar lite mot tuppen och kycklingarna på hyllan också, ska nog lämpa av dem i garaget sedan när jag hämtar posten.

Leif jobbar så det gäller att jag är hyfsat alert tills han kommer hem och kan avlasta mig i alla fall. Stressar också upp mig lite av det faktum att jag snart har en elvaåring och strax efter det en tvååring. Jag måste försöka beställa den där kepsen som Albin vill ha.

Inga kommentarer: