söndag 26 juni 2011

Härom dagen...

sov Wille till kvart över åtta och imorse steg vi upp vid halv tio. Lunchvilan har vi skippat fullt ut nu, däremot var han ändå trött vid sin vanliga sovtid i kväll så det blir knappast lika lång sovmorgon imorgon. Vi pysslar på med målningen men det är inte mycket kvar alls nu. Sedan försöker vi få ihop planeringen med det där takbytet.

Jag har ju bestämt mig för att komma igång med träningen igen så i dag tog jag med mig en cyklande Ebba och gick så fort jag orkade i en halvtimme. Jag kör så några dagar innan jag ökar på till 45 minuter. Leif går på jouren inatt vilket gör det lite trassligare men om barnen och min mamma är hemma så funkar det ju att de passar honom tills hon kommer över. Det rör sig om några få minuter. Jag kan inte skylla på något nu, så då bör jag ju fixa det =).

Förresten är man sjuk om man köper en till blomlåda att hänga under ett fönster mot vägen för att kunna ha enris + ljusslinga i den till jul? Kanske lite! Snyggt blev det i alla fall och ännu snyggare med blommor i kanske...

Inga kommentarer: