torsdag 23 juni 2011

Semester...

så fantastiskt underbart. Jag ska göra mitt bästa för att njuta och fixa diverse småsaker (fast utan stress). Prio ett blir att röja bland sänglinnet, hos Wille och hos Ebba och hos oss vuxna. Jag ska packa ihop det som ska skänkas och frakta bort det + lite urvuxna kläder som är (hela och rena, men ändå inte värda att sitta och prismärka till en klädbytardag eller lägga ut på Tradera (där säljer jag bara pop o.dyl), samt att tvätta upp extrakläderna W haft på Spoven. jag tänker hinna igenom alla skåp innan hösten så det fins plats för en massa fina höstfynd då det förmodligen är dags för storleksuppdateringar igen. Jag tycker att en del av Albins jeans börjar se korta ut nu igen. Hur lång har han tänkt bli egentligen den där pojken. fast det finns ju att brås på från båda sidor av släkten.

Midsommaraftonen firas med mina föräldrar då Leif först ska sova och sedan ut och jobba vändskiftet. Sedan har vi ett par hellediga dagar tillsammans hela familjen så på lördag eller söndag ska jag ge mig ut och springa lite har jag tänkt.

Inga kommentarer: