lördag 18 juni 2011

Jag har länge resonerat som så..

att jag är nöjd om jag har en mobiltelefon som går att ringa och sms-a ifrån och så att jag är tillgänglig om barnen behöver nå mig. Nu känner jag att jag vill ha en mer avancerad telefon. Jag vill kunna ta bra bilder när jag ute och när barnen gör något och jag vill kunna använda bilderna till något mer än MMS. Jag vill kunna surfa på nätet, skicka email och kolla facebook och så där. Jag vill kunna mobilblogga, då skulle jag kunna bjuda på mer bilder och fler inlägg. Jag bär sällan runt på kameran och ids oftast inte rota fram kablar och grejer för att lägga in bilderna i datorn flera gånger i veckan heller.

Jag vet att iphone är i särklass men jag är ute efter något i en lite lägre prisklass men ändå en bra telefon. Jag vill inte köpa en modell som redan är "gammal" om ni förstår mig utan en som håller ett bra tag. Jag byter ju inte telefon så ofta. Just nu lutar det åt en sådan här...



en HTC Incredible S. Helst vill jag ha den typ NU, den är slut på Elgiganten och jag har försökt ringa Phonehouse för att höra om de har den hemma. Det känns onödigt att åka in till stan och så finns den inte. Annars får jag beställa den via nätet och vänta några dagar. Då kanske den anländer lagom till semestern!!!!För på fredag då har jag semester ända till på onsdagen vecka 34, då skolorna har börjat, med undantag för fyra dagar vecka 32.

Inga kommentarer: