söndag 7 augusti 2011

Hmmm...

har lämnat in telefon nummer 2 med exakt samma problem som sist. Ett par samtal efter uppdateringen så börjar det med eko och att den jag pratar med får sådan volym att det låter som att jag skriker. Jag blir så förbannad för att jag slängde den där orginalkartongen (jag trodde att det räckte med kvittot) men även förbannad för att de inte informerar om att man MÅSTE ha kvar kartongen för att få byta modell. Har samrått med konsumentverket och de säger att blir det samma problem en tredje gång har man all rätt att byta telefonmodell med eller utan lådelände. Så om några veckor när jag får en ny då är det bara att vänta in burkljudet och sedan ska jag nog bojkotta HTC alternativt åtminstone ha den nyaste modellen utan problem med ljudet. SUCK!

I övrigt fick jag ännu ett kvällsstädryck men då W hade somnat så jag ville inte väcka honom med dammsugaren fick jag idén att använda min mikrofibermopp som jag knappt använt för att få bort skräpet innan våttorkningen. Den såg inte rolig ut kan jag lova, (ganska effektiv ändå, måste nog användas oftare) sedan skurade jag golven här uppe och dammtorkade lite så nu luktar det citron här inne - MUMMA! Källarplanet får vänta till imorgon då W verkar vara inne i ngn. vakna en gång i timmen fas som håller i sig tills jag lagt mig - HM...

Inga kommentarer: