lördag 18 augusti 2012

Bli inte arga

men jag tycker att det är skönt att det regnar och är lite molnigt. Nu kanske vi kan få ner inomhustemperaturen och äntligen sova gott =). Hade Meandi party idag. Jag shoppade loss på allvar, fast hade lätt kunnat shoppa mer om det inte vore för allt annat som ska införskaffas ...

Det här blev det i alla fall:

Till Wille och nu tog jag faktiskt 110/116. Det är ju bättre han kan ha den länge.



Till Ebba. Köpte ingen mössa, men tunikan/klänningen, tightsen och nya yogapants. Allt i velour. Hon har haft ett par yogapants i swettistyg som hon nästan bott i så jag vet att hon kommer att trivas i de nya också.





Till bebisarna. Jag köpte inte dubbla uppsättningar utan en av varje för som Sofia sa: De kommer ju att ha samma garderob hur som helst och allt behöver ju absolut inte vara lika. Köpte bara en filt också eftersom jag köpte en i våras som är brun med vita moln och orange baksida. Baksidan på båda filtarna är i velour och eftersom det är samma färgskala så blir det ju ändå matchande. Längtar redan efter leveransen och som sagt jag hade lätt kunnat köpa mer. Det kommer ju ett nyhetssläpp framöver så om jag inte blir bjuden kanske jag ordnar ett till party då, som förhoppningsvis inte krockar med barndop, bröllop, jobbarhelg m.m.

Inga kommentarer: