lördag 25 augusti 2012

Ibland tänker jag nog för mycket på allt möjligt tror jag. Nu t.ex. har L gått över till några bekanta som är jättegoa och trevliga. Visst är det härligt men jag menar jag kan ju inte bara dra. Vi har ju sovande barn här hemma.

Förmodligen tar de en drink och så också och det är ju nästa grej. Jag vill ju inte vara gnällig eller missunnsam men med tanke på att det KAN starta tidigt så måste ju han snart vara helnykter också egentligen (obs,  han dricker inte speciellt mycket eller ofta om det nu låter så). Jag menar OM det startar tidigt. Jag har ju läst om allt från vecka 25 - vecka 40. Det är ju ett lååångt tidsspann fast å andra sidan är ju vi kvinnor både gravida och ammar betydligt längre än så utan problem så det borde ju inte vara ngt hinder för män heller. Men det är ju något jag vill att han ska tänka på själv.

Vad värre är att jag inte kommer att kunna somna OCH dessutom vara den som går upp med morgonpigga W imorgon. Det är inte rättvist och inte självvalt...gravidgnäller :-P

Inga kommentarer: