onsdag 5 september 2012

Bra jobbat!

jag var ju på vippen att beställa en POP-jacka till Ebba, men den kvällen strulade det bara när jag skulle gå till kassan så jag la ner det. Sedan var det ju så att hon helst av allt ville ha en huva med pälskrage om det gick. L & jag sneglade på den turkosa jackan på Stadium men blev osäkra på om hon skulle gilla rutmönstret och vilken storlek vi skulle ta. Så vi avvaktade eller ja, den gången köpte vi en jacka till Albin istället.

Skitsnygg tycker jag, men detta blir sista gången han kan ha en jacka från junioravdelningen. Så idag damp det ner en kupong med 20% på valfri jacka och då kändes det som att Ebba åtminstone borde kolla om hon hittade ngt. och vilken valde hon - jo, den vi stått och fingrat på.

Alla bilder från Stadium.se

I år har hon stl. 146 på jackan. Mina storbarn börjar verkligen vara stora. Det som saknas nu i vinterekiperingsväg är svarta täckisar till Ebba och lite skor. Jag tänker mig svarta Kuoma till W i alla fall. E & A är svårare men det löser sig nog. Jag skulle också ha haft mig ett par rejäla, bekväma vinterskor inför de kommande vagnspromenaderna, men jag fyller ju år nästa månad så det kanske löser sig =). I samma veva som de shoppade jackan köpte de hem dörrkarmen och badrumströskeln också. Det tar sig.

Inga kommentarer: