söndag 30 september 2012

JUL

första julinlägget för i år. Nu har vi kommit igång. På toy´s are us hade de en del lagerrensningspriser. Bl.a hittade vi ett Playmobilset med svärd, sköld (sådant där mjukt material) en enklare Playmobilriddarborg och en del tillbehör + ett till set med Playmo-riddare och hästar. Detta till W förstås. Till E har vi köpt en bok i en serie som hon läser. Köpte även en LEGO Friends julkalender på Ica maxi. Jag ska fråga henne om hon absolut vill ha små paket eller om det går bra med en sådan kalender (det vore ju störtbra). Vill hon absolut ha små paket så opererar jag isär kalendern och lindar in dem sakerna. Snarast medans lite ork finns.

Imorgon efter mitt TUL ska jag köpa med mig juligt presentpapper hem så jag kan paketera det vi köpt hittills. Jag vill ju gärna matcha med granen, skadad som jag är, så vitt och silvrigt papper får det bli. Det borde finnas. Jag har även några rabattkuponger som vanligt och div. bonuscheckar så vi får se om jag orkar så kanske jag köper någon julklapp till imorgon, allt hänger på dagsformen men jag brukar få lite energi vid varje läkarkoll när jag får se småskruttarna..,

Update kommer imorgon em/kväll...

Inga kommentarer: