torsdag 11 april 2013

Förtvivlans trött

Idag får jag lida för min insomnia igår. Tror jag sovit typ 3 h sammanlagt,  det svider när sömnkontot redan ligger på minus. Som alla andra konton ha ha. Tur gubben kommer hem snart. Då ska jag inte gå och sova (då blir det väl en likadan natt) utan jag ska gå ut och gå i skavsårsskorna. Jag ska köpa nya, snarast, men det får gå tills dess.

Egentligen skulle jag behöva springa av mig lite känslor men då får jag nog ont i knäna också för dämpningen är helt slut. Ett gott tecken iofs att de är välanvända och inte bara samlar damm. Dessutom har jag bestämt att inte låta energitjuvar ta min energi. Och inte bära deras bekymmer på mina axlar. Fokus på mig och de mina och andra som förtjänar det och som får mig att må bra. Jag har nog fullt upp:-)

Inga kommentarer: