lördag 29 juni 2013

Trött på mig själv

Trött på att se ut som jag är gravid fortfarande:-(. Trött på att jag är så odisciplinerad att jag inte kan fortsätta det jag påbörjat.  Trött på att inga kläder sitter bra. Jag har dammat av Olgas bok och laddat med jävlar anamma. Jag har ju för fasen klarat det förut. Funderar på att provköra svärmors löpband idag.De är bortresta så ingen kan höra mig flåsa. Jag är ju så löjlig så jag vill ju inte att någon ska se mig heller, iallafall inte förrän jag har hyfsad kondition.  Inte för att jag bryr mig om andra som är ute och springer mer än att jag blir imponerad:-).  Själv blir jag eldröd och flåsar som att jag vore döende.  Det kan vara värt att investera i ett själv då det är svårt att komma iväg när Leif har jour och när han jobbar mycket. Jag vägrar iallafall att köpa kläder i större storlek.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ett tips till ett bra träningsredskap hemma är en crosstrainer. Skaffade en förra veckan och älskar den. Superjobbigt men ändå lätt på nåt vis :-) Lycka till!!! /Johanna

Johanna sa...

Åha, har en sådan mackapär på G faktiskt! Har läst på lite och den verkar ju effektiv =). gäller bara att få hem den innan söndagkväll då L går på sin jour. Vi tänkte ha den i garaget tills det blir för kallt då får den flytta in =)