torsdag 11 juli 2013

Känsligt............

ibland skulle jag vilja ha en anonym blogg. Också. Där jag kan ta upp sådant som kanske även berör en läsare eller någon som någon kanske känner. Självklart utan att nämna namn men då jag bor på en liten ort sprider sig rykten, påhitt och felaktigheter fort. Kanske kan man sätta ett lösenord på bloggen och så får de som vill läsa be mig om lösenordet. Ta bort bloggen vill jag inte då det är många minnen sparade här =).

Men ibland när ilskan bubblar under ytan eller då jag vill skriva av mig om något som hänt så måste jag ju låta bli, även när det är jag som har rätt eller har gjort rätt eller när jag egentligen skulle vilja ha andras åsikter och tips om något som kan vara känsligt för någon annan. Nåväl, den här gången låter jag bli och muttrar för mig själv. Jag vet vad som är det rätta och är nöjd med att ha min familj bakom mig. Jag handlar enbart för mina barns bästa och är glad och stolt över att jag vågar agera och inte är någon lam typ som inte kan säga ifrån.


2 kommentarer:

Unknown sa...

Visst har du varit utsatt förr?? Har folk inget bättre för sig i Hamn? Avundsjuka människor. Kram!

Johanna sa...

Hm jo, jag tål rätt mycket men jag kan också bli förbannad även om jag oftast tyglar det rätt bra. Du kan få höra vid tillfälle, skriver inte om det här...