torsdag 11 juli 2013

Smått och gott...

när vi nu är tillbaka i kladdfasen ggr 2 känner jag ett behov av vaxduk igen. Det är lättare att torka av tycker jag + att det skyddar mot en del repor och hack i alla fall. Det är ju ett mindre projekt för oss att ta oss till stan så oftast skriver jag utförliga listor och skickar med Leif när han ändå har ngt annat ärende.  Idag misslyckades det, han hittade däremot en annan snygg men det var för kort bit kvar =( Sedan jobbar han hela helgen och 2 nätter på det så jag la en webborder istället. Hittade en ny rolig sida, www.milq.se eller jag känner ju till den men har aldrig kollat in den så noga. Det fanns supermycket fint faktiskt. Jag beställde iallafall svart vaxduk med vita prickar samt dessa fina förvaringsboxar som dessutom var på rea

 och festisfodral. Ni vet ju hur små barn gör när de får en festis, klämmer åt förpackningen och så rinner det över. Problem minimerat =)

Inga kommentarer: