tisdag 23 juli 2013

Update..

Igår åkte vi till Luleå.  Leif, Ebba,  tvillingarna och jag.  Vi shoppade lite, åt ute och sedan åkte vi hem. Det hela gick över förväntan.  De små var oändligt tålmodiga.  Myspropparna. Fyndade lite på pop både rea och höstnytt och lite annat.  I Luleå får man även en liten tvillingrabatt:-). Vi fick mycket vänliga blickar och snälla kommentarer också.  Enda problemet var att vi inte kom ut genom den vanliga dörren i parkeringshuset så Leif fick trycka på någon knapp och öppna ena garageporten ha ha...:-)

Idag har vi mest hängt i solen som äntligen visat sig. Ebba har varit och badat med en kompis och hennes familj.  Leif och Wille åkte en snabbsväng till stan för att köpa en högtryckstvätt till bilen och skorna jag spanat in i Luleå men som var slut i min storlek där men som tur var fanns i vår stad . Snygga och sköna. Nu är jag redo för dop förutom att jag skulle haft färgat håret. Får se om jag ids imorgon.  Lite rött blir det denna gång.

Nåväl Leif var helt skakis när de kom hem. De hade visst varit en hårsmån från att aldrig mer komma hem. Ryser vid blotta tanken. En lastbilschaufför hade tydligen inte koll på tillvaron. L hade skrikit till Wille: "Nu smäller det!" men någon vakade tydligen över dem. Nu är jag ännu mer nykär i min älskade man och jag kramade Wille lite extra innan han lade sig i kväll. Tack för att jag har alla mina hela, välbehållna och friska.

Inga kommentarer: