lördag 14 december 2013

Hoppsan!

Det blev visst en till vagn till vagnsparken:-). Den vi har nu är så sjukt tung och osmidig att lasta i bilen så vi drar oss för att åka iväg allihop.  Denna godbit var ordentligt nedsatt i pris så nu slog vi till. Gillar också sufletterna. En var och de går att dra ner ordentligt.  På teutonian är sufletten kass. Längtar tills den kommer.  Jag köpte till en sittbygel också.  Dessutom fick vi en kod som ger 500 att handla för. Det finns flera roliga tillbehör;-)fast jag slår nog till på två svarta elodie details filtar i pärlsammet. Ni hör ju hur gosigt det låter:-)

Jag har ingen bild på mobilen men ni får väl se den när den anlänt. Innan jul hoppas jag. Nu ska jag webshoppa filtar, eller , jo jag tror det. Något kul till vagnen blir det iallafall.

Inga kommentarer: