onsdag 19 februari 2014

Hm...

jag har för mig att jag skrev ett inlägg här för någon dag sedan. vart nu det tagit vägen? Cyberspace maybe?

Nåväl dagarna rullar på. Vi har haft en släng av ögoninflammation här. Först Wille, sedan Milo och före läggdags tyckte jag att Max var lite geggig i höger öga. Ögoninflammation är annars något vi varit relativt förskonade från tidigare år faktiskt. Max som faktiskt gått ända från hallen in i sitt och Milos rum. Längst hittills. Oftast blir han så uppspelt att han kraschar. Kanske är det för att han ser Milos fart och vill hänga på i samma takt? =)

Jag har klippt de små. Bildbevis finns på instagram där jag är mer flitig än här. johannah78 heter jag där. Kanske jag lägger in bilderna här senare vi får se. Milo har ju jättelockigt hår, långt var det också, det gjorde ont att klippa det, men det blir så trassligt och så klibbar det ju ihop av mat och annat gojs. Nu blev han typ 4 månader äldre =).

Strax ska jag se Mia på Grötö och vänta på att maken kommer hem från eftermiddagsskiftet. Efter det ska jag dregla över söta småbarnsskor tills jag somnar. Jag har hittat 2 par (dvs. 4) som jag skulle vilja köpa till pojkarna. Jag har investerat i en riktig skomätare och mätt fötter och skor idag och insett att deras bruna kavatskor redan nu är på gränsen, så de behöver gummistövlar, "gympaskor/promenadskor" och rejäla sandaler med täckt tå och häl och lite högre i skaftet. Slår jag till så får ni se vilka jag valt....

Inga kommentarer: