tisdag 11 februari 2014

Slog till

På en ny skötväska. Jag har en som är jättefin men den är för liten nu när Milo och Max saker tar allt mer plats. En Skip Hop Duo Double Deluxe blev det. Den är sjukt egentligen vad dyra de är men L betalar, kombinerad 16 år tillsammans och alla hjärtans dag present ;-).
Jag brukar inte packa ihjäl mig men ju mer vår och sommar det blir ju mer är man ju ute på språng. Dessutom har man den ju när man hälsar på hos andra osv. Sedan gillar jag just det med olika fack för olika saker, man behöver inte vända ut och in på en påse för att hitta det man ska ha.
Nu när de är lite större brukar jag ha beroende på hur länge man är borta iofs men 4-6 blöjor, våtservetter, ett ombyte var, pipmuggar till vatten, 2 matningsskedar, (ibland vällingflaskor + pulver i vällingdoserare), klämsmoothies, majskrokar el.likn. , snackburkar ( bästa ever, ni ska få bild när jag packar den nya:-), haklappar, matburk+skålar ibland, liten necessär (plåster, salva, nagelsax och sånt), mobil, nycklar, plånbok.... ja ni hajar. Jag behöver en stor. Ni hör ju. Jag har säkert glömt något också;-)

Inga kommentarer: