onsdag 12 mars 2014

Härlig dag...

 
de nya fina åkpåsarna har som synes kommit. De verkar super. Tunna, smidiga. Vindtäta och vatten avvisande, insidan är i gosigt svart/vit mönstrat tyg. Topplocket går att ta av så botten blir sittdyna. Jag tvivlar inte på att de kommer att hålla sig varma i dem trots att de är så tunna =). jag längtar tills de får premiärsova i dem imorgon på altanen. För den här vagnen är lite smalare och ryms att dra upp på altanen, det gjorde inte Teutonian  vilket är super om det ösregnar t.ex. Måste nog skaffa 2 svart/vita kuddfodral och kanske även större sovkuddar nu. Matchningsnörd ni vet=).
 
Vi var ute en stund före middagen och jag var taktisk och lät dem ha gympadojorna, de enda skor Max kan gå i just nu, och jopp han knatade på. Han utstötte lite lyckliga glädjetjut då och då också. Jag ska försöka se till att han får träningsgå ut lite varje dag så fort vädret tillåter. Nu ska jag surfa vidare på kuddjakt. Kram! 

Inga kommentarer: